Klaar voor vertrek

13 augustus 2018 - Assen, Nederland

Zo eindelijk plat. Nog een paar uurtjes en dan gaan we op pad en begint de vakantie echt. Vandaag eerst rustig wakker geworden, zo lekker wanneer de wekker je niet bruut wekt om kwart over 6. Daarna toch maar de dag in gang getrokken en de koffers gaan pakken. De kleding lag al klaar maar het is altijd weer een uitdagimg om alles in de koffer te krijgen.
Uiteindelijk na passen en meten is het gelukt. Daarna was het tijd om de aanhanger in te pakken. Ook dit is iedere keer weer een uitdaging, maar de klep kan dicht en op slot. Nu maar hopen dat ik niets vergeten ben.
Helaas ontkom ik er niet aan om ook mijn auto vol te pakken. Ik moet er ni alleen wel rekening mee houden dat de jongens niet meer zo klein zijn en ik niet meer alles onder hun voeten kan zetten, keuzes maken dus in wat wel en niet mee gaat op vakantie.
Nadat dit allemaal klaar was de gebruikelijke check van de auto gedaan., bandenspanning, de tank vol, oliepijl controleren en de ruitenwisservloeistof bijvullen...veilig op weg. Morgen voordat we de snelweg opdraaien alleen nog de bandenspanning van de aanhanger.

Nu dit allemaal klaar was kon ik nog niet stil zitten. Hoe heb ik dat toch dat ik voor vertrek nog even alles schoon wil hebben. Wasgoed wegwerken, stofzuigen, moppen. Afijn het is allemaal voor elkaar.
Nu lekker gaan slapen en dan morgen fris en fruitig op pad richting het hotel.
Welterustren allemaal!