De eindbestemming bereikt.

16 augustus 2018 - Grado, Italië

Woensdag na een goede nachtrust en een lekker ontbijt vertrokken we richting Mira om hier Lotte op te halen.
Vanwege de verjaardag van Stijn blijft ze ook nog een paar dagen bij ons.
Rond 14 uur aangekomen in Mira en daarna door naar Grado. Het einddoel is in zicht.
Om 16 uur kwamen we aan op de camping en na een incheck die wat mij betreft ook wat korter kon mochten we het terrein oprijden.
Met vereende krachten de tent op gezet en uiteindelijk konden we dan om 21 uur eten.
Lekker om gewoon even te kunnen zitten en even niets...hoewel dw afwas moest nog wel worden gedaan. Dus daar gingen Mick en ik.
Na een spelletje en een kopje thee het bed maar op gezocht. De vermoeidheid hakte er even in.
Donderdag drijven we al op tijd ons bed uit vanwege de warmte. Geeft niets want zo kan ik nog het eea opruimen em voorbereiden...want vandaag een jarige Job in ons midden. Stijn is vandaag 14 en ondanks dat de familie ver weg zit gaan we er een leuke dag van maken.
Chocoladetaartje, croissant en ijsje gehaald bij de winkel en straks gaan we als verrassing eten...omdat Stijn zin heeft in pasta. Dan maar echte pasta.